woensdag, februari 27, 2008

Zomervakantie!

Pa, ma en ik zijn op vakantie geweest in de Elzas. Een kleine foto impressie: Op de heenweg een tussenstop bij een goede vriend van pa en ma in Aken. Gerald en zijn vrouw Uta hebben hier een hotel. Ideaal! Kon ik mooi even spelen met hun dochter Lysann en de hond Gina.










Ons huisje in de Elzas, inclusief buitenkeuken.



Wandelen / spelen in de regen, gekleed in mijn nieuwe, veel te grote, Jip en Janneke regenpak.





Bezoek aan een oud dorpje en een oude kerk.



(Stok)Broodje eten.

Bezoek aan een oude burcht.



Spelen in de speeltuin.




Ma poseert bij onze nieuwe aanwinst: Een Elzas-wijnrank. Voor in de tuin. Verwachting: Op mijn 18-de verjaardag plukken we de eerste druiven!

In de laatste week regende het nog wat en besloten we te gaan wandelen in een natuurgebied. De wegen waren niet erg best...


Als afsluiting nog even lopen in de plassen...

En vallen in de plassen...

En weer verder lopen door de plassen...



Zo, weer droge kleertjes (Nou ja, de broek zijn we even vergeten!)



Nog even op de fiets voor we weer gaan inpakken.


Oeps! Een lekke band op de terugweg. Met mijn instructies heeft pa het wiel snel gefikst en kunnen we verder naar huis...



Ook fijn, weer thuis met de afstandbediening!